jabb meghatroz pont, hogy a rajzolssal vagy inkbb a szveg megtervezsvel kell kezdennk. Van aki arra eskszik, hogy a ksz szveghez, knnyebb alaktani a karaktereket, s a htterek stlust, a szveg hangulata alapjn. Msok pp az ellenkezjt lltjk, hogy ha a szvegbubork s a szereplk a mozdulatok s a kpsorok mr ksz vannak a szveg jn magtl. Szemly szerint n az els megoldst javaslom, br meg ennl is elbb, hasznos, ha a fbb karaktereknek, nagyjbl behatroljuk a szemlyisgket, a viselkedsket, hogy aztn a szvegnl el tudjuk kpzelni, hogy egy ilyen kaliber ember hogyan reaglhat az adott helyzetre, nem utols sorban pedig gy mr knnyebb lesz a karakter klsejt is a bels tulajdonsgokhoz igaztani. Ezek utn mr btran nekillhatunk a szveg megrshoz, aminl megint csak fontos, hogy a szvegbuborkok nem risiak, gy nem rt lnyegre tr prbeszdeket kszteni, klnben a szvegbubork elfoglalhatja az egsz kpet. m aki a msik megoldst vlasztja azaz a kppel szeretn kezdeni, termszetesen az is j megolds st, javaslom, hogy mind kt megolds kiprblst,hogy megtalld a neked legmegfelelbbet. |