Egyfajta kampány, ami hasonlít a már volt My bag, vagy My chopsticks-hoz csak ez most My bottle. A kampány a 8 Metropolitan-ban fut (Prefectures and Cities Leaders Waste Problem Research Committee) és arra bíztatja a fogyasztókat hogy amikor egy kávézóba mennek akkor a saját termoszukat vagy palackjukat hozzák és így nem lesz felesleges elhasználás. Már több mint 1671 boltba bevezették, köztük, Doutor, Tully’s, Starbucks és Beck.
Különböző plakátokat is gyártottak hozzá amik többnyire a JR stadion környékén láthatóak. Eleinte csak név nélküli iskolás lányokat használtak reklámozóként de most egyre inkább népszerűsítik és jönnek a híres modellek, színészek.
A Starbucks-ban már régóta van egy olyan szokása hogy a vevők termoszokba (ők hozzák) kapják az innit. Valamint sok kávézó ajánlja fel hogy bögrékbe szolgálja fel az innit.
A kampányon szereplő városok/prefektúrák:
Saitama, Kanagawa, Chiba és Yokohama.
|